Volgers

vrijdag 20 december 2013

Kerst kaart

Hallo bloggers,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige creatie.

Voor deze kaart heb ik gebruikt,
Papier Pion,de cijfers heb ik uitgesneden met mijn Silhouette,de Letters zijn van Pion,De grote mal is van Marianne design,Distress inkt Antique linnen,Bloem?,Plakparels Avec,De engel is van stof die ik op enkelzijdig Aslan geplakt en daarna uit geknipt en opgebold.
Ik wil met deze kaart mee doen bij.
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ #200 Cijfers/nummers of stof/vilt
Groetjes Ria

7 opmerkingen:

  1. Wow gaaf kaartje hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie, klassieke kerstkaart! Dank je wel voor je bijdrage, aan de challenge van DCL, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, met een heel erg mooie engel. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Ria.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stijlvolle kaart Ria, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, Ria.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen