Volgers

donderdag 13 februari 2014

Kinderkaart

Hallo bloggers,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart,ik heb het weer met plezier gelezen.
Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Papier Avec.  Lint Avec.  Het afdrukje is van Nellie Snellen,ingekleurd met Spectrum Noir markers.  Bloem en meeldraadjes Pipoos.  Tekst MD en de cirkel waar de tekst opstaat heb ik met een pons gemaakt.

Ik wil dit kaartje mee laten doen bij:
http://scrapplezier.blogspot.nl/search/label/Kaarten%20Challenge #19 Alles mag met schets.
http://duymelot.blogspot.nl/p/wedstrijd-februari-2014.html Kinderkaart.
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/ Grappige kaart of creatie.
http://freubeltjes637.blogspot.nl/ #13 Kaart in lila.
Groetjes Ria

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart , en ook de stempel met al die duizenden kusjes is wat kinderen heeeel graag willen horen. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ria,
    Wat een leuke kaart en grappig stempeltjje.
    De kleurencombinatie is ook heel mooi.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Wat een leuk stempeltje heb je gebruikt.
    Leuk dat je mee doet met de challence van scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ria - prachtig gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria,
    Leuke kinderkaart,mooi papier en een leuk koetje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart met mooie kleuren.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het een schatje dat koetje! Mooie paarse kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge bij ScrapPlezier.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief en prachtig kaartje Ria, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een super lieve kaart heb je gemaakt nav de sketch. Leuk dat je meedoet met de challenge by scrapplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Ria, Leuke stempel. Ik heb heel wat kaarten gemist. Ook je vorige 3 kaarten heb ik even beken en zijn ook prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke en vrolijke kinderkaart Ria, leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen