Volgers

dinsdag 23 september 2014

Herfst.

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn shadow box,ik had het voor Anita gemaakt en had nooit verwacht dat zij Zondag een berichtje over Nick zou plaatsen.
Maar goed ik heb de box evengoed naar haar toe gestuurd.

Voor deze kaart heb ik gebruikt

Borduur patroon van Sjaak van Went geborduurd in een vulsteek en steel steek 1-7.   Borduurgaren van Madeira  3D afbeelding is een More Head.   De hoekpons komt van Boeken voordeel.   De blaadjes pons van de Action.   plakparels  en de tekst van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij
http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/ #70 herfst 1 Oktober 17.55
Ik kan de foto nog niet plaatsen,dus dat doe ik wel als het weer mogelijk is.
Groetjes Ria

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, mooi borduurtje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, mooi geborduurd, lief plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Ria, en zo'n lief plaatje dat je gebruikt hebt.

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ria. Wat een leuke kaart. een prachtige patroon en heel mooi afgewerkt met de kleine blaadjes. leuke kleuren combi. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend borduurkaartje Ria - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen