Volgers

vrijdag 13 februari 2015

Verjaardags kaart

Hallo allemaal.

Bedankt voor de leuke berichten op mijn vorige kaart.
Ook wil ik mijn nieuwe volgster Anita welkom heten op mijn blog.
Ik kan jou blog niet vinden,klopt dat?
Voor deze kaart heb ik gebruikt:

Vintage plaatje Studio Light.
De shape art mal van Dutch Doobadoo.
Het design papier is van paper Mania Eau de Nil.
Een kantje.
Distress Inkt.
De grote ronde mal Crealies.
Onder het plaatje zit verband gaas.
Veren Joy/Noor.
Lint van de Action waar ik de strik van gemaakt heb.
Het bedeltje (vogelhuisje met vogel) MD.
De bloemen mal van Joy/Noor,ik heb de bloemen uit een witte koffie filter zakje gestanst daarna propjes gemaakt en uitgevouwen .
meeldraden.
Takjes Joy/Noor.
Tekst ?
De standaard van MD.
En wat plakparels.

Deze kaart doet mee bij
http://www.cardsandscrap.nl/2015/02/kaartenuitdaging-229.html #229 1 of meer vogels 16 Februari.
http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/02/dutch-doobadoo-challenge-februari.html #1 schets 28 Februari.
http://wlvc.blogspot.nl/2015/02/challenge-nr-41-en-random-winnaar-40.html #41 Ik heb voor mijn tweede kaart het thema Birds genomen 17 Februari.

Groetjes Ria




15 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje heb je gemaakt Ria - supermooi samengesteld en gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ria,
    en wat heb je mooie bloemen gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ria met zulke mooie details.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ria
    Mooi gemaakt, prachtige details.
    Je mag hier trots op zijn, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooiiiiii....ik vind de kleurtjes zo schattig.....Een heel lief kaartje Ria en fijn dat deze wordt gedeeld bij de challenge van WLVC. Heb je onze extra aktie gezien om een kaartje te maken voor eenzame mensen??? Misschien nóg een keer gaan zitten voor zoiets moois als dit???
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart en papier .
    leuk het standaardje er onder , die het helemaal afmaakt.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart Ria.
    Een leuk model, mooie details...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Ria.Leuk model. Mooie details.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Ria!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart Ria,

    GEFELICITEERD met het winnen van de blogcandy van Hobby Journaal, een prachtige prijs!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi

    Heel toffe kaart. Mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt Ria, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, Ria. Mooie kleuren en details heb je gebruikt. Heel gaaf is ie weer.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige vogel-kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ria.
    Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen