Volgers

vrijdag 17 april 2015

Easel kaart

Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Ook wil ik mijn nieuwe volgster Myriam welkom heten.



Voor deze kaart heb ik gebruikt.
#D afbeelding Le Suh.
Design papier Joy /Noor. Seashore.
Alle malletjes Joy/Noor.
Verband gaas.
En de tekst is denk ik van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij
http://noorenzo.blogspot.nl/p/noor-zo-challenge.html #1 Met schets 25 April.
http://de-egel.blogspot.nl/ #4 Vleugels 30 April.
http://www.cardsandscrap.nl/2015/04/kaartenuitdaging-234.html 234 27 April.

Dit plaatje had ik al jaren liggen maar kon er niet echt wat mee.
Het was toch echt mijn favoriete plaatje,ik vond het zo,n leuke afbeelding.
Dat ik verleden week naar het Creaweekend in Rijswijk was kwam ik deze malletjes van Joy tegen,ik moest meteen aan dit plaatje denken.
Dus het plaatje weer opgezocht en er deze kaart mee gemaakt.

Groetjes Ria



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden, toppie.
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria. Prachtig deze kaart easelkaart in de maritieme stijl en dan ook nog volgens de schets . Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ria, wat fijn dat je ineens inspiratie opdeed door de malletjes van Joy...anders hadden wij niet van deze mooie kaart kunnen genieten. Ik vind 'm heel knap gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de april challenge van de Egel...
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige easelkaart,Ria.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria,
    het is inderdaad een prachtig plaatje en het staat super op deze mooie easelcard,
    fijn weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je gemaakt Ria - mooi plaatje en supermooi samengesteld - hij is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ria,
    een schitterende kaart heb je gemaakt, met inderdaad een heel leuk plaatje.

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details. vooral de parels in de schelpen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke kaart, Ria.
    En wat gezellig dat je mee doet met onze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijn dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap.
    Creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supergaaf kaartje is dit Ria.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen