Volgers

woensdag 21 september 2016

Schommelkaart

Hallo allemaal,

Het heeft weer even geduurd voor dat ik weer een kaartje heb.
Ik ben op een KH dieet en moet alles zelf bakken en koken,valt niet mee hoor.
Ook voor mijn man en vader apart koken want die hoeven niet af te vallen.
Ik vind het een ramp maar heb er wel zeven kilo af in vijf weken,dus we gaan maar gewoon door,nog tien kilo te gaan.
Gisteren bij de dokter geweest en die was zeer tevreden over het resultaat want ik zit in de risico groep hart en bloedvaten,dus ik ging nu veel te veel wegen en dat mag niet.
Hier is mijn kaartje,was erg leuk om te maken.
Groetjes Ria

9 opmerkingen:

  1. Prachtige schommelkaart, Ria.Succes met je dieet.Knap hoor al 7 kilo kwijt.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk wintertafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig! Knap hoor om een speciaal dieet voor jezelf te maken met resultaat. Vol houden hoor. Veel succes. Petje af hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Ria,
    je bent goed bezig met je dieet, als je al zoveel bent afgevallen, succes verder..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Ria - superleuk gedaan.
    Succes met het dieet!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het knap hoor 7 kilo afvallen in 5 weken, het is altijd moeilijk en nu volhouden hoor.
    Je kaart is weer schitterend, prachtig in deze winterse sfeer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ria!...ook een leuk model.
    Knap hoor 7 kilo in 5 weken...nu volhouden hoor.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige schommelkaart met mooie stansen en plaatje Ria, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen