Volgers

dinsdag 23 januari 2018

Diamond Painting

Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje niet erg actief geweest,mijn vader is n.l ernstig ziek en ik help hem elke dag samen met de thuiszorg.
Hij wil zijn huis niet uit dus heb ik het nogal druk met hem.
Kaarten maken mislukt telkens want ik kan mijn gedachte er niet bij houden.
Op de beurs in Utrecht kwam ik Diamond painting tegen en heb er twee gekocht.
Ik ben met de eerst begonnen en merkte dat ik op deze manier mijn hoofd een beetje leeg kon maken want het is een steentje van dit en twee steentjes van dat enz .
Ik heb mijn eerste nu af.
Ik hoop in Februari toch weer een paar kaarten te maken.
Groetjes Ria.

4 opmerkingen:

  1. Wat een zorgen heb je om je vader Ria, heel veel sterkte toegewenst!
    Ik begrijp dat je nu geen inspiratie hebt om kaarten te maken.. Gelukkig lukt het diamond painting wel.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele zorg Ria, veel sterkte. Kaartjes komen wel weer en je hebt in ieder geval je zinnen kunnen verzetten met het Diamont painting. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn echt grote zorgen Ria, fijn dat het diamond painting helpt,om even je hoofd leeg te maken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie,Ria.Heel veel sterkte met je vader.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen